:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, May 4, 2011

3 malam

dah 3 malam rasanya aku terdengar bunyi pelik-pelik kat dalam bilik aku... malam semalam dalam pukul 1 lebih kot, dengar macam orang main-main plastik kat luar tingkap.. haish, bukan ada orang kat sebelah aku.. tingkap je dan rumah aku adalah kat tingkat 3.

lagi satu, aku selalu terjaga pukul 12 ke pukul 2 pagi.. asal terjaga je dengar bunyi anjing yang menyalak dengan pelik.. tapi bunyinya masa aku terjaga tu je.. lepas tu terus diam.. takut okey.. maklumlah, ada jugak aku dengar orang cakap flat ni keras.. ni yang cuak kalau kena tinggal sorang-sorang ni.. setakat ni belum pernah aku bermalam sorang-sorang kat rumah ni.

p/s : risau kisah lama jadik lagi


2 comments:

  1. hantu yg tiba2 kuar kot tingkap tu ek??seram je bunyi..

    ReplyDelete