:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, May 8, 2011

hati rindu

selamat pagi ahad semua.. macam biasa, pagi ahad adalah hari yang malas nak kerja.. kuikui.. sebabnya hari pertama kerja.. lagi satu yang paling tak best bila hati aku ni masih kat kampung halaman ku yang tercinta.. mestilah tak best, sebab kat rumah dah riuh rendah dengan adik aku.. adik aku sorang je yang baru balik.. hehe, tapi riuhnya macam semua balik..

semalam dia baru nak sampai dari penang, tapi aku dah kena bertolak balik sini dah.. kalau nak tunggu, malam pulak baru aku bertolak.. tak nak lah, takut lalu bukit bauk walaupun berdua dengan didi, my housemate.. takpe, this thursday akan aku pastikan aku balik.. padahal memang balik pun, every week.. tak pernah miss walaupun seminggu.. sejam setengah je kan?? haruslah aku rajin drive..

p/s : my blue kembali ke pangkuan aku sudah.. setelah 3 hari berjalan ke cameron..
jasamu akak aku kenang.. aku pun kenang jugak sebab dapt makan strawberi..
yummy..


No comments:

Post a Comment