:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, May 15, 2011

bila moody

teka teki yang diberi oleh mr driver bila aku moody..

kuikui.. memang boleh buat aku gelak.

1. kenapa ayam bila minum air dia dongak ke atas??

2. macam mana nak bezakan ikan jantan dengan ikan betina??




pikirlah dulu....










dan jawapannya adalah:





1. sebab ayam tak kencing, jadi bila dia minum air je dia akan fikir
" macam mana aku nak kencing ni"??
tapi betul ke ayam tak kencing... yark.. geli pulak bila duk pikir-pikir..


2. ikan jantan ikan bakar, ikan betina ikan duyung.. tapi duyung pun ada jantan dah kan?? duyung aridinata, duyung yang dalam cerita duyung tu yang kawin dengan maya karin.. duyung dalam cerita filipina..

apa-apa pun.. teka teki ni ley wat aku gelak.. sebab aku memang tak terpikir jawapan macam tu..

p/s : tengah mencari tarikh yang sesuai.. hope akan tetap dengan tarikh tu..

2 comments: