:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, May 29, 2011

jualan murah

dah start cuti dah... bukan aku yang cuti.. budak-budak sekolah termasuk cikgu-cikgu nya.. aku bukan cikgu jadi tak dapat lah cuti.. duk je la memerap kat dalam makmal ni.. sekarang banyak betul kedai kain buat jualan murah... laila rawas, kamdar.. saleem aziz pun ada sale jugak kalau tak silap aku... iklan kat radio, memang buat aku terpengaruh..

nak pergi usha kain untuk baju nikah sebenarnya.. nak wat hantaran untuk tunang nanti... memang kena cari time sale la.. murah sikit.. bincang-bincang dengan mr driver malam tadi.. dia cakap weekend ni kita pergi la...

kalau ada yang berkenan boleh terus rembat.. nanti dah takde masa nak beli.. kebetulan this weekend cuti sampai ahad (for trg, kelantan n kedah je kot) , so bolehlah usha-usha.. dah bagitau mr driver siap-siap, kena bawak ngah sekali nanti sebab kitorang berdua memang tak reti nak pilih kain.. owh, angah tu adik mr driver lah.. kan bawak adik aku, memang sama je dengan aku.. tak reti nak pilih..

p/s : berkira-kira nak makan kat mana tengahari ni.. makan biskut je lah..

No comments:

Post a Comment