:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, January 2, 2012

jom pekena mihun sup dengan air batu jagung..

tempat dating aku dengan mr tunang.. kat tepi pantai kelulut..sambil menikmati angin pantai..memang best dating.. ada satu kedai yang memang sup dia sedap sangat.. aku dengan mr tunang suka.. tak tau lah korang suka ke tak..


biasa aku makan abc, tapi kali ni nak makan air batu jagung pulak.. memang shedap.. 


untuk mr tunang. kuey teow sup dengan air batu jagung jugak.. suka nak tiru aku kalau makan.. hekhek..


tengok.. licin sudah.. kuah pun yillek... sume masuk dalam perut.. aku tengah tunggu akak tu goreng keropok.. ibu mengandung kat rumah kirim.. lambatnya lah..


semua gambar aku yang makin tembam ni.. aish.. kena diet..


okey,  kurang kesopanan aku di situ.. hehe..


okey..nak balik dah.. dalam plastik kat seat belakang tu keropok lekor 5 ringgit.. pun sedap jugak.. panas-panas.. buruk betul perangai budak baju hitam tu... gigit kang?? tak senonoh..


thank abang.. belanja.. hehe.. padahal memang selalu abang belanja.. aku?? kadang-kadang je.. sebab bajet setiap bulan sangat ciput..



No comments:

Post a Comment