:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, January 19, 2012

sakit kepala sampai rabun

apesal sakit kepala sampai rabun ye??
jadi kat aku malam tadi.. sementara tunggu mr tunang sampai rumah lepas datang jumpa aku, aku pun layan lah zuma kejap... masa tu dah rasa sakit kat kepala ni, tapi tak teruk sangat.. jadi aku on je lah main zuma.. last-last dah dekat pukul 11, tengah-tengah main nam pak blur-blur dah bola-bola zuma yang colourful tu.. aku dah cuak dah.. okey, tutuplah laptop..

cek mesej lagi langung tak nampak... adoiii.. tulisan bertindan-tindan.. tunggu kejap lagi baru nak tido sebab nak tunggu mr tunang sampai rumah dulu.. aku ni jenis yang cepat risau.. selagi tak sampai rumah selagi tu tak senang duduk.. lepas je dia mesej cakap sampai, terus aku mesej cakap nak tido.. risau lah, mata aku ni.. kan terus tak nampak.. mintak jauh... jadi aku tido dengan nyenyaknya.. terjaga pukul 6 kot, terus tengok mesej.. alhamdulillah.. dah boleh baca dengan terang.. tapi pada saat ni masih lagi terasa sakit kepala ni.. sebelah je kot.. 

sakit apa aku ni?? serius takut nak g jumpa doktor..

1 comment: