:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, January 8, 2012

nak diy veil pun takut..

selamat pagi ahad..
8 januari 2012... dah tahun 2012 maknanya banyak benda yang aku kena settlekan menjelang bulan 6 nanti.. yang aku dah tengah buat hanyalah doorgift untuk tetamu.. yang lain yillek.. hehe.. setiap kali weekend balik kampung, duk belek-belek shiffon putih yang aku beli untuk diy veil tapi takde nak gunting lagi, takde nak buat pattern lagi.. kurang keyakinan diri sebenarnya..

dah ada patch lace yang nak jahit kat veil nanti, dan dah dapat idea nak susun macam mana.. tapi tak jugak buat.. aku pun tak tau ape kena dengan diri aku ni.. penakut nak cuba buat sendiri.. nak kena tunggu akak aku si tukang jahit jugak tolong, naru rasa conficent sikit.. insyaallah, akan cuba buat pattern untuk veil tu nanti weekend ni.. tapi dalam kepala duk fikir nak diy doorgift tu... takpe, yang tu tunggu adik aku balik dulu.. biar dia settlekan.. mesti dia suka buat benda yang comel-comel macam tu..

ahaks.. panjang aku membebel hari ni..

No comments:

Post a Comment