:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, January 5, 2012

lebam di dahi ada 1 je..


salam khamis yang mendamaikan.. damai ke?
tiba-tiba hari ni aku nak share tentang lebam di dahi yang biasanya kita selalu nampak kat dahi orang-orang alim... biasanya ada dua lebam kan??tapi tunang aku pun ada benda ni.. (dia tak alim pun) tapi ada satu je.. hehe.. tapi dia cakap bukan selalu jadi tanda tu...

aku perasan je tanda lebam tu.. kadang-kadang ada, kadang-kadang takde.. jadi aku tanya dia..


aku      : eh, ada pulak tanda tu..
abang  : yup, bila sujud rasa sakit jadilah tanda lebam kat dahi ni...

hehehe.. itu terjadi kat mr tunang la.. orang lain aku tak tau lah macam mana tanda lebam tu jadi... mr tunang cakap kulit dia lembut auww auww gitu..ahaks..  


 
 fokus kat dahi tu...  

 



No comments:

Post a Comment