:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, January 15, 2012

lot of love..

salam ahad yang tak begitu banyak kerja..
hehehe..buat masa ni lah, lepas ni sampai balik tak tau lagi macam mana nasib aku.. hikhik.. tapi seriously aku suka ada kerja dari takde kerja.. bosan dan rasa lambat je masa berjalan.. bila kerja banyak sampai lupa nak makan dan lupa dah pukul berape ni, barulah syok.. aku gila kerja kah??maybe lah kot.. 

 almost 2 weeks tak jumpa my fiance.. miss him okey... although every day mesej2/ coll2 tapi still rindu jugak bila tak tengok depan-depan... geli je kan bunyi?? hehe.. tapi mr tunang janji nak datang sini minggu ni, lepas dia balik kerja lah.. tu pun kalau balik kerja pukul 5, kalau tak cancel la... cari duit lebih, nak kawin kan?? takpe, saya memahami kerja awak.. okey, dia pun gila kerja jugak.. fine, kami sama.. matilah nanti kalau ada anak.. takpe, dah kawin aku tak kan gila kerja dah.. kena spent masa with family..


mine


him


No comments:

Post a Comment