:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, June 15, 2011

bahagia

hepi dengan kehidupan sangat.. besyukur sangat pada Allah telah kurniakan aku kehidupan sekarang.. dulu hidup aku tersangatlah banyak masalah.. duit, study, pakwe... alhamdulilllah, walaupun sekarang kehidupan aku tak mewah tapi sudah cukup membuatkan hati aku tenang... housemate aku dulu mesti tau kisah hidup aku.. kan?? banyak betul dugaan.. =(

duit??
dah dapat kerja pun sekarang.. walaupun gaji takde lah ribu raban bagai, yang paling penting, aku dapat bayar kereta bulan-bulan.. dapat bagi ma sikit... dapat menyara hidup sendiri.. takde lah pening pikir macam mana nak cari duit.. tapi tu sume salah aku jugak.. terlalu percayakan ex pakwe.. last-last dia tipu aku.. (owh, cerita lama)

study??
biarlah dulu.. kalau ada rezeki aku akan sambung... memang niat di hati nak study lagi, tapi keadaan tak mengizinkan..

pakwe??
alhamdulillah, aku dah jumpa seseorang yang mampu membuatkan hati aku tenang.. dia sangat-sangat memahami aku.. sentiasa bagi sokongan dan selalu ada bila aku susah.. memang dia lah yang terbaik.. dan kami direstui.. syukur sangat.. insyaallah, kalau takde aral melintang kami akan bertunang syawal nanti..heee..

"dia bahagia.. kalau aku bahagia.."
"aku juga bahagia... kalau dia bahagia.."

dan kami sangat bahagia bila cinta kami direstui..

semoga kekal bahagia hingga akhir hayat kami..

insyaallah..


No comments:

Post a Comment