:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, June 12, 2011

tak cuti lagi..khamis bagilah cuti..

salam ahad.. ingatkan terengganu cuti dah.. tapi belum lagi.. cuti khamis best jugak, boleh balik kampung awal.. hehe..

tak sempat nak update photoshoot kat rantau abang.. ke kuala abang ek?? rantau aku rasa... nanti dah free, aku letak gambar banyak-banyak..

macam-macam kerja hari ni...
pasang langsir makmal.. tapi lum siap pun lagi.. sambung esok lak...rasa macam nak raya je lah.. hehe..

buat teka silangkata sempena hari Q or majlis kecemerlangan.. aku pun confius dah.. dah siap tapi kena cantikkan lagi..

okeylah, dah kena stop.. 3.30 dah balik.. semayang kejap, pastu terus balik...

p/s : tengok piala FA kejap-kejap je malam tadi.. bila dengar orang rumah depan bersorak, cepat-cepat aku tukar channel.. nak tengok goal je..hehe.. pastu tukar channel lain pulak..aku memang tak minat bola...

No comments:

Post a Comment