:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, June 1, 2011

harap-harap boss bagi lah..please boss

tamat sudah asmara 2.. tapi ending tak bestlah.. sedey yang amat tengok cite tu... cover air mata daripada jatuh sebab segan dengan budak rumah.. hehehe.. aku rasa la kan.. mesti ada asmara 3 nanti.. dari cara percakapan asmara yang last tu.. ape-ape pun tunggu je la... lepas ni cite ana lulu pulak.. macam cerita lu'lu je kan?? yang yana berlakon dengan farid kamil tu..

hari ni dah rabu.. aku tengah tunggu bos masuk ni.. nak mintak cuti.. hehehe.. sepanjang kerja ni, tak pernah lagi tau aku mintak cuti.. memangla kan.. padahal baru kerja 3 bulan.. tapi time cuti sekolah ni lah, aku nak cuti pun.. rumah kat kampung tu dah panggil aku balik dah tu... kak long dah balik kampung, tu yang rasa meriah je... =)).. kalau leh cuti, directla aku cuti jumaat sabtu ahad isnin selasa.. best tu... harap-harap bos bagi cuti..


malam esok nak pakai macam ni lah..
agak-agak bakal mak mertua suka tak??



No comments:

Post a Comment