:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, June 21, 2011

perisa susu lembu


DADIH
Susu Keluaran
Penternak Tenusu
Negeri Terengganu


lagi syok kalau sedut dengan straw.. masuk je dalam tekak, huh.. nikmat yang amat... tapi susah nak dapat.. kena tunggu pasar malam kat kampung baru dapat beli...

khamis ni pasar malam batu 10 tak dapat pergi, kena pergi program bakti remaja.. ahad dah kerja.. tak boleh jugak g pasar malam bukit payong.. haish.. mengidam sudah.. minggu lagi satu lah jawabnya..

p/s : dadih ni je yang paling sedap.. tak suka dadih yang berperisa macam-macam.. nak dadih perisa susu lembu je..hehe

4 comments:

  1. nk beli dadih pi pjabat veteriner bukit payong tu...boleh murah sikit

    ReplyDelete
  2. sy nk beli la.. mcm mn ni nk order.sy dr penang..

    ReplyDelete