:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, June 22, 2011

Program Bakti Remaja 2011

alhamdulillah, cuti diluluskan dengan jayanya oleh PK 1.. bos takde kat ofis sampai khamis ni... so, petang ni berdesup lah aku balik bukit payong.. takde berdesup sangat, 80 pun dah cukup.. sorang-sorang drive, sangatlah tak boleh belah... bosan..

owh, esok pagi bermula lah perjuangan aku.. hehe.. dah lama takde program-program yang menguji fizikal dan mental aku macam esok lusa dan tulat.. owh ye, harap-harap aku still larat nak kerja ahad tu.. jom-jom... ke Program Bakti Remaja 2011.. kat Taman Pertanian Sekayu.. janganlah uji fizikal aku dasyat sangat.. pancit nanti..

3 hari lah tak dapat cantact bakal tunang aku nanti... takpe okey bang.. untuk masa depan kita jugak.. heee..tetiba..

oklah, need to continue format laptop.. perut berbunyi sudah...

1 comment: