:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, June 2, 2011

heppi holiday to me

-gambar semalam.. aku la tu yang ambik sendiri..huhu-

oleh kerana hari ni khamis dan aku akan bercuti sampai selasa, mood adalah sangat heppi.. bukan senang okey nak mintak cuti dengan boss.. haha, siap tepon boss lagi.. nak cuti punye pasal.. dan yang paling rasa nak melompat bila boss cakap..

" okeylah, nanti awak isi borang.. nanti saya dah masuk ofis, saya sign"

tapi malam tadi sempat lagi sakit hati dengan mr driver.. mr driver cakap kalau gaduh lama, sakit hati kejap je.. so malam tadi disebabkan kejap je, dia cakap tu sakit hati.. kuikui.. ape-ape je la bang.

benda kecik pun nak sakit hati jugak.. hehe.. tu lah masalah kalau dah lama tak ngedate, memang macam-macam lah kan.. ade je yang tak kena.. aku lah tu, suka cari masalah.. hehe.. nak kata nak period, lambat lagi.. jadi tu nama nya mengada-ngada nak manja-manja..

-awak nampak kurus-

tak tau la gambar zaman bile ni..godek2 handset ada pulak..nampak sangat handset mr driver.. hehe..



No comments:

Post a Comment