:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, September 6, 2011

first day raya

raya pertama tahun 2011..
oleh kerana tahun ni, raya hanya untuk yang bujang-bujang sahaja, jadi suasana tak macam raya bersama yang dah kawin la.. semuanya under control sebab tak payah susah-susah nak kena pakaikan baju, nak kena mandikan, nak kena berebut bilik air..

jadi kita posing-posing dulu..


hantu bergambar... dalam kamera tu, memang muka dia ni je yang penuh.. gambar orang sikit-sikit je yang terselit..


baju raya pemberian ayahanda tercinta.. dah kerja pun mintak ayah beli lagi.. tak malu kan?? hehe, dah biasa ayah belikan jadi dah kerja pun nak ayah belikan jugak lah.. tahun depan mintak suami pulak lah belikan.. oopss.. insyaallah..


si merah.. satu tema dengan langsir... baju yang sama pattern dengan aku, warna je lain-lain.. sebab tu aku asyik salah je, cakap yang ni baju aku.. padahal baju tukang jahit tu..

okey, my mum pun nak bergambar jugak... tengok belakang tu, dah sedia nak bergerak.. tunggu penumpang naik je..

itulah untungnya bila jadi penumpang, boleh bergambar ikut suka je... ni baru seminit kot start perjalanan.. dah jadi macam ni.. memang tak boleh pegang kamera punye.. nak snap-snap je keje..

dan aku lah mrs driver nya.. haishh..

ayat akak aku..

" kesian kat driver, ambiklah gambar driver sekeping.."

jadi aku pun slow-slow kan kereta.. dan buat peace.. kang bawak laju-laju nak buat peace lagi, mau tereksiden..

dan raya pertama tu, kami satu keluarga, 5 orang je ke felda jerangau.. rumah tok dan tokki lah.. beraya kat sana.. jumpa semua saudara.. dah dekat pukul 6 petang barulah sampai rumah..

walaupun 5 orang yang beraya, hanya 4 orang je yang ada dalam gambar ni.. si bongsu tu memang susah nak bergambar.. malu la tu..

No comments:

Post a Comment