:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, September 8, 2011

perasaan??

pejam celik pejam celik.. bulan 9 dah di pertengahan sudah.. means, lagi 11 hari aku kena ke PTO (Program Transformasi Organisasi).. ala-ala BTN tapi nama je lain.. gile lah.. isnin sampai khamis kena dera nanti.. harap aku tabah... hahaha..

dah 7 hari bergelar tunangan orang...
dan
dah 1 tahun 5 bulan 4 hari bergelar kekasih orang yang insyaallah akan kekal sehingga akhir hayat.. amin..

semalam mesej si dia,

aku : abang, rasa macam mana dah bertunang ni?
dia : abang rasa lebih bertanggungjawab.. untuk menempuhi alam rumah tangga pulak..hehe (sempat lagi gelak kan?)
aku :besar tau tanggungjawab jadi suami..
dia : bukan suami je, isteri jugak.. tu kita kena same-same, bukan sorang-sorang bertanggungjawab kan??
aku : yelah..sama-sama..


macam cincin pertunangan kita
ahaks, telur bentuk love
ade ke??


p/s : tak sabar nak balik petang ni..malam ni ada aktiviti makan-makan pulak dengan family tercinta..


No comments:

Post a Comment