:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, September 27, 2011

pencarian cincin silver untuk lelaki..

okey, aku dah start mensurvey cincin lelaki untuk nikah next year.. survey dulu, kalau berkenan boleh beli terus.. hajat di hati nak cari cincin silver.. platinum kan mahal sangat harganya.. nak bagi suasa, macam was-was je.. lelaki boleh pakai ke tak.. hari tu ada jugak sembang-sembang dengan abang di, abang aku pasal cincin ni...

abang di cakap, kalau dia tu suka pakai cincin, beli lah yang mahal sikit.. kalau jenis yang pakai masa nikah je baik beli yang murah.. membazir jugak kan kalau beli yang mahal.. aku ada berkenan cincin silver yang aku survey kat google.. boleh tahan design nya.. nampak moden.. takdelah yang batu besar gedabak macam biasa orang tua-tua pakai.. ni yang sedang-sedang je..

ni cincin-cincin yang dalam pilihan aku..

lawa kan?? suka sangat dengan yang ni.. biru dia cantik.. taapi kalau boleh aku nak batu tu biar warna putih berlian..

yang ni pun cantik jugak..

yang ni paling simple, tapi batu dia tinggi sangat.. jari mr tunang dah la comel.. kan nampak jari je nanti.. hikhik.. (yang comel itu lah mahal)




2 comments:

  1. assalam..bole tau cincin yg atas skali tu beli kt mana?

    ReplyDelete
  2. sempoa full for sale rm50,silver925

    ReplyDelete