:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, September 12, 2011

wajib okey kalau nak kawin..

mms yang aku terima tengahari semalam dari cik abang aku..



BORANG PERMOHONAN MENGIKUTI MODUL BERSEPADU KURSUS PRA-PERKAHWINAN ISLAM ( MBKPI )

penat kot dengar aku membebel- bebel suruh g ambik kursus cepat-cepat.. daftar semalam, 7 oktober 2011 baru leh kursus.. sebulan jugaklah.. sape-sape yang rasa nak kawin dalam masa terdekat ni cepatlah ambik.. kalau nak kawin lambat lagi pun leh je ambik.. tahan seumur hidup sijil ni, so takde hal.. kena bayar rm50.

aku dah ambik tahun 2008 lagi kot.. lama kan?? sampai 2011 pun tak kawin-kawin lagi.. insyaallah, 2012 aku kawin lah..

2 comments:

  1. samalah tahun kita amik tu.2008 gak wajib amik b4 tamat degree dulu.insyaAllah tahun depan awk & sy akan kahwen dan bahagia dgn pasangan masing2..amin..

    ~jgn bagi hilang sijilnya

    ReplyDelete
  2. amin..sijil tu disimpan baik2 dah..hehe..

    ReplyDelete