:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, June 12, 2012

abg practice sebelum tido

salam selasa..
bahagia rasa hari ni sebab semalam jumpa bakal suami.. hehehe, kebetulan je sebenarnya.. dia nak pergi bagi kad kawin kitorang untuk tok sedara dan anak tok sedara yakni 2 pupu nya.. hahaha.. saje wat belit-belit.. dan yang paling best leh makan mekdi sebab dia dh janji nak belanje aku makan.. suke suke.. dan aku pekena big mac yang kena makan 2 kali tu... hehe.. bakal suami sekali ngap je lah..

sambil sembang-sembang..
aku : abang dah practice lum nak akad nikah?
abang : dah.. sebelum tido abang practice 5 kali lepas tu tido..

hehehe..kagum aku dengar.. jenis gemuruh jugak kot bakal suami aku sorang ni..harap-harap abang dapat lafaz dengan baik tau.. sebab masa tu semua orang akan diam dan dengar apa yang abang lafaz..argghh, tetiba aku pulak yang takut..





No comments:

Post a Comment