:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, June 10, 2012

siap akhirnya

salam ahad..
alhamdulillah, kerja-kerja mengcat bilik aku telah selesai.. sampai sakit urat aku dibuatnya.. mana taknya kena panjat tangga, lepas tu kena tahan kaki lagi.. adoi... tapi akhirnya berjaya jugak.. usaha tangga kejayaan.. tak sempat pergi mana-mana dah..

seriously, malam tadi sebelum tido dah terasa kejang perut dengan betis.. macam nak demam.. tapi tak pun.. aku memang susah nak demam.. dan pagi tadi bangun pukul 4.45 pagi... sebab nak sahur.. dan pukul 5.45 pagi aku gerak dari rumah menuju ke paka.. alhamdulillah selamat sampai..

minggu ni bercadang nak jemput semua kawan-kawan datang majlis aku.. kad pun dah bawak.. esok bakal suami nak datang.. nak jemput sepupu dia kat kerteh, jadi haruslah singgah ambik aku dulu kan?? boleh jalan-jalan tenangkan fikiran..dan.. 

abg, syg nak mekdi ek esok?? dah lama tak makan..

No comments:

Post a Comment