:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, June 26, 2012

last day

salam selasa.. today is the last day aku kerja.. bukan berhenti kerja tapi sebelum aku mula bercuti esok sampai isnin minggu depan.. hari ni lepas abes kerja terus balik kampung la.. ehem, dah 6 syaaban... lagi 4 hari 10 syaaban akan menjelma... seriously, jantung aku ni berdegup kencang je.. agaknya bakal pengantin memang macam tu kot... kan?? ke tak.. ke aku je.. hahaha...

tapi yang paling bestnya, ayah aku belum kenal lagi bakal menantu dia..
boleh macam tu?? ayah aku jenis tak kisah sebenarnya, lagipun aku tak duduk dengan ayah.. jadi agak susah nak mengatur strategi perjumpaan..

adik aku pernah cakap,
" nanti ayah terkejut tengok menantu dia sama besar dengan dia...hahahaha.."

hehehe.. bakal suami aku agak besar dan comel gitu.. tapi yang penting sekali dia sangat baik hati.. =))

rindu kat budak kecik ni...





No comments:

Post a Comment