:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, June 7, 2012

jeans dah muat balik..macam tak percaya.

salam khamis.. 
semalam aku puasa... balik je dari kerja masuk bilik bukak tudung terus baring jap.. penat.. tetiba teringat kat jeans kesayangan aku.. tapi sayang, tak muat dah.. jadi semalam, aku nekad nak try lah.. kot-kot muat.. dan yeah, memang muat lah.. wahhh, kurus ke aku?? macam tak percaya cepat sangat kurus.. hehehe.. agaknya aku terlalu sibuk akhir-akhir ni..

aku terfikir jugak, sebab aku puasa ke jeans tu terus muat?? jadi lepas berbuka aku try lagi sekali dan memang muat pun.. nampaknya aku kembali slim macam dulu dah kot.. suke suke..
 
leh pakai g jalan-jalan la lepas ni.. sayang nak bagi kat orang jeans tu.. sebab mahal.. hahahah..







No comments:

Post a Comment