:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, June 21, 2012

khamis

salam khamis... 
yeayyy.. hari ni balik kampung.. agak tension dengan kerja hari ini.. bukannya sebab aku banyak kerja tapi bila orang yang aku harapkan tidak boleh diharap.. bengang jugak kadang-kadang..  arghh, malas nak pikir.. hal kawin pun tak sudah-sudah lagi jadi malas nak bawak hal kerja balik rumah.. yang penting kerja aku untuk minggu ini dah settle.. ahad nanti kerja baru menanti dan aku bertekad nak settlekan semua sebelum bercuti panjang.. ehem, kawin okey, kawin..hahaha.. gatal je bunyi kan..kuang kuang..

semalam dengar isteri-isteri bersembang.. aku senyum je sambil cakap ooo.. sebab tak tau life sebagai seorang isteri lagi.. hehe.. macam-macam benda yang menarik..huhu.. open minded rupanya isteri-isteri ini.. tapi takdelah cerita hal dalam kelambu masing-masing.. info yang diberi sangat banyak.. macam mana nak tau waktu subur.. cit, aku buta bab-bab ni.. dulu masa form 3 je belajar, sains.. lepas tu macam mana nak suruh cepat lekat means pregnant.. hehehe... malu den dongar.. senyum je.. ahaks..

cukup bab tu... petang ni balik terengganu nak angkut akak aku maybe anak sedare aku akan ikut sekali.. mane boleh tinggal si comel tu kat rumah.. gi mane-mane rasa nak angkut je dia.. hehe.. petang ni niat nak cari batu-batu yang tampal kat baju dengan nak tampal batu kat awning tudung.. ma cakap pergilah letak, bagi lawa.. okey ma, tayah pergi petang ni.. harap-harap sempat.. 




No comments:

Post a Comment