:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, June 18, 2012

tak lama dah.

salam isnin.. debaran untuk bergelar raja sehari dah makin kuat ni..heeee..
rasa sedih malam tadi tak abes lagi.. dengar cerita bakal suami yang sangat buat aku tacing sampai ke hari ni.. memang dia tak pernah berahsia dengan aku.. apa yang jadi kat dia, dia akan bagitau aku.. aku pun sama.. kalau nangis pun, aku nangis dengan dia je.. susah senang aku semua aku kongsi dengan dia...  bila ada orang kutuk-kutuk dia, aku yang rasa sedih.. kecik hati.. tapi dia tak kisah dia cakap.. mungkin dalam hatinya ada sedikit rasa kecik hati, aku pun tak tau.. just teka je.. 

aku bersyukur sangat dapat lelaki sebaik dia.. dan insyaallah 11 hari lagi aku akan menjadi suri hidup dia... harap kami berdua akan saling menjaga satu sama lain..semoga kebahagiaan ini akan kekal sampai akhir hayat kita....amin..

i love you.. 





1 comment:

  1. aminnn...semoga jodoh korang kekal sampai ke syurga...

    ReplyDelete