:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, June 24, 2010

contest for contestant

dah kena dah..kena ape??kena tag je pun..time kasih banyak-banyak tau untuk aida..
so, bila dah kena tag, aku pun join la contest ni..nama contest ni adalah:

contest for contestant

syarat-syarat nak join contest ni senang je..

  • contest ni terbuka untuk semua peringkat umur..
  • kena jadi follower tau..untuk 2 blog kepunyaan tuan punya contest..

  • kena buat 1 entri khas untuk contest ni, and jangan lupa copy and paste banner ni(kat bawah ni)..link kan sekali ke blog 'my lovelly life'


  • 1 penyertaan untuk 1 picture saje je k..tak leh lebih-lebih..
  • gambar korang mestilah bersama dengan si comel..tak kira siapa pun si comel tu, anak ke, anak buah ke, anak jiran ke...asalkan comel.
  • senang je kan??lagi satu, lepas ni kena tag sekurang-kurangnya 3 orang kawan..lepas tu make sure lah, diorang tau diorang dah di tag.
  • nak tau kenapa sampai 2 hadiah?sebab korang kena jadi follower untuk 2 blog.

  • tarikh penyertaan berakhir pada 30 jun 2010
  • boleh informedkan penyartaan korang kat comment box...kena tinggalkan link sekali lah, kalau tak tak tau la kan..

ini adalah gambar aku dengan budak comell...adam harith..ni bukan anak aku walaupun ada iras-iras aku sikit-sikit..ni anak buah aku..hehe..comel kan dia??cik yah dia pun comel jugak kan?hehe..


nak tag 3 orang

adah
keyyah
dalila




1 comment: