:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, June 1, 2010

she will come to u..penang

entri untuk adik aku..nor..
hehe..yezza..lepas ni adik aku, nor akan menetap di pulau pinang..jauh oo..aku rasa aku dah jauh kat melaka ni, tapi adik aku lagi jauh..wahaha..study rajin-rajin ye nanti..jadi ahli farmasi yang berjaya..

pesanan kak tayah untuk nor :
nor, kalau dah menetap di usm pulau pinang nanti, jangan tegur kalau terserempak dengan jantan yang jahat itu okey..jantan jahat tu adalah ex pakwe aku..haha..buat tak kenal sudah..aku menyampah macam sampah kat si jantan tu..


8 comments:

  1. jangan..nanti jd hubby u baru tau

    ReplyDelete
  2. mrs jamal : tk nak lah..dia sgt teruk..mmg tk leh nk jd hubby pun..prangai dia sgt teruk..mnyesal knal dia..

    ReplyDelete
  3. wah siap ada pesan tuk adik lg..silap2 nanti dia jadi ur adik ipar..hehehe

    ReplyDelete
  4. whoaa , congrats kat adik u ! :DD

    ReplyDelete
  5. congrats nor..igt pesan akak nor tu ye hehe.jgn x tegur haha..eh slp jgn tegur jeling je tau haha

    ReplyDelete
  6. ha nor, kalo jumpa dia jgn tegur, bg lempang je terus..haha gurau je..hopefully nor xjumpa la dgn dia..hehe

    ReplyDelete
  7. kapten : owh,mtk jauh lah.

    shey : hehe..tq...

    misss tora : haha..jeling pun jgn..buat tk tau sudah..

    sweetsour : hehe..bg lempang elok dh aku rase..

    ReplyDelete
  8. waaa, adik u sma le ngan sy..
    tp dia ni mesti bdak metrik kan?
    sy amik Stpm. hehe..

    ReplyDelete