:: follow me :: tq so much be my follower ::

Saturday, June 19, 2010

cutenya blog aku

dapat award..malam-malam macam ni rasa rajin pulak nak menulis..heee..terima kasih untuk cik shaa bonitaa (pelik tul nama, macam la isla bonita)hehe..jangan marah tau..gurau-gurau..


cutest blogger award gitu..terasa kecutetan tiba-tiba, bukan aku tapi blog aku lah..aku tak cute tapi hot..kuang kuang..boleh macam tu?okey, time to answer the questions pulak..

1. Give thanks to the blogger for this award and tag.
okeh, lagi sekali ucap terima kasih to cik shaa bonitaa..dua kali dah tau..

2. ROLLERCOASTER AND CHILDREN AT THE PLAYGROUND. make 15 words from the sentence above. Dont repeat the words n make sure have meaning.
**play**roll**eat**ground**coat**run**your**chill**round**red**year**drain**train**ten**read**
cukup 15, macam main game BOOKWORM pun ada jugak..

3.
Put your transport picture when u go to school,work or campus.
jap aku google, takde lah gambar transport aku.nah, motor mak tiri aku..tapi takde lah baru macam ni, dah buruk pun..tapi ada aku kisah, asalkan aku senang nak ke mana-mana..

4.
Put your fevret sandal or shoes.

ini bukan selipar jepun semata-mata tau


5.Where do u get this banner tag. ( sender picture )

banyak jugak gambar cik shaa ni, so aku ambik yang ni je..takpe kan?sebab tag ni yang suruh buat macam tu..

6. kena pass kepada blogger yang lain..
adah
keyyah
misdalila
syikin
gadis ini

kalau ada sape nak jawab pun sila lah..no hal punye..


4 comments:

  1. selipar tu yg terbaek tu ! haha , same mcm i (: giy kolej pun pki selipar , ngee~

    ReplyDelete
  2. selipar mahal kot tue.. sebb tue bukan calang2.. hehe

    ReplyDelete
  3. shey : sng kn pkai slipar je..

    lala lulu : hehe..tk tau import dr mne..kena cek blik..

    zoro : huhu..tkde lah mahl pun..

    ReplyDelete