:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, June 13, 2010

nak aku menyanyi tak??

kaki gunung air terjun..
tempat orang berkelah..
tempat tinggal tukang kebun dan anaknya rohani..
sungguh cantik rupa ani..
hidung mancung seludang..
betis bagai bunting padi..sungguh cantik dipandang..
tidur malam mimpi mimpi ani datang ke rumah..
tapi sayang ani pergi ..
hati ani berubah..


ada sape tau tak lagu ni??aku pun tak pasti siapa yang ajar aku lagu ni..kakak kakak aku kot..tak pun mak aku..tapi sampai sekarang aku masih ingat lagu ni..lagu ni jugak aku akan nyanyi untuk tidokan anak buah aku..

p/s : nak aku nyanyikan tak??hehe..mesti korang tertido dengar..

5 comments:

  1. XMO!!XMO!!!! pleaseeeeeeeeeeee....

    ReplyDelete
  2. please sersire... jangan nyanyi, kat johor nie bila petang jer hujan..siap ribut lagi. Jadi saya nasihatkan jangan nyanyi..kalau xmahu perkara tidak diingini berlaku. :-)

    ReplyDelete
  3. ni macam lagu cinte kat tepi air terjun..hahahahaha...romantik..hahaha

    ReplyDelete
  4. nak belajar nyanyi lagu nih..nak dodoikan baby mkcik tak mo tido-tido..

    ReplyDelete
  5. wah, lamam tak nyanyi lagu ni.. jom nyani sama2.... ahaks

    ReplyDelete