:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, September 14, 2010

agak-agak la...

second day sorang-sorang di rumah sewa..
malam tadi pukul 2 pagi tido, so pagi tadi pukul 10 lebih baru aku bangun.. hikhik.. aku kan cuti lagi, so tak payah bangun subuh.. lagi syorga pagi tadi sebab hujan turun dengan lebatnya.. tarik selimut, tu yang sampai pukul 10 baru bangun..

bangun pagi, macam biasa suka buka tingkap.. tengok-tengok jiran sebelah jemur baju betul-betul kat depan pagar rumah.. agak-agak la kan?? tak kan tak tau aku dah balik.. malam tadi bukan tak nampak rumah ni terang benderang.. huhu.. tapi takpelah, aku pun bukan nak kuar ke mana-mana pun...

teringat lagu yang anas, anak buah aku nyanyi-nyanyi masa kat kampung hari tu.. hikhik.. ketawa sampai nak pecah perut aku sebab dia pelat, baru 4 tahun dah nyanyi, memang terbayek la sebutan dia..

ade seorang petani loceng
die tinggal di atas bukit

pagi-pagi die potong rumput
malam-malam die sakit perut

pergi klinik klinik tutup
pergi hospital hospital tutup
pergi rumah tok bomoh tok bomoh urut

urut urut sampai kentut
bagi seringgit dia kata seribu

bagi 2 ringgit dia kata tahi lembu..


boleh macam tu?? aku pun tak tau sape yang ajar dia lagu tu.. yang tak tahan, lirik dia tu pelik.. siap ada tahi lembu.. huhu..

si penyanyi pelat..hikhik..


No comments:

Post a Comment