:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, September 19, 2010

menghitung hari, detik demi detik..

hikhik..
bila mr driver membilang hari..
oitt, bukan nak tunang, bukan jugak nak kawin.. maklumlah kan, musim raye ni ramai betul yang tunang, yang kawin.. ex bf aku pun dah tunang,hukhuk.. sebelum kawin sila bayar hutang aku.. tak kan kawin ada duit, nak bayar hutang aku takde duit.. hoh.. tak heran pun dia tunang.. serius takde perasaan sebab dia banyak sangat dah menghancurkan hati aku..

eh, sambung cerita balik.. mr driver duk membilang hari nak jumpa aku.. aku?? hehe.. kekasih hati dia kot.. sabar ye.. 6 hari lagi dia cakap.. means sabtu depan lah.. insyaallah.. nak beraya bersama pulak.. hari raya kat kampung tak sempat nak beraya bersama.. nak pergi menziarahi bakal mak mertua pun tak sempat.. heeee..

awk rindu kan senyuman saya ek?? meh saya tempek banyak-banyak gambar saya kat sni.. eh, satu dah lah... nanti orang bosan.. tapi awak je kot yang tak bosan.. thank you mucuk.. semoga awak selamat sampai.. drive carefully ye.. tak berpeluang lagi jadi co-pilot awak..

si selebet yang selekeh yang senget
tapi awak suka kan??ahaks..



p/s : esok dah isnin.. seawal 6 pagi dah kena bangkit dari tido.. sudah siap iron baju untuk 6 hari bekerja.. argghh, pitam lah kena kerja 6 hari minggu depan..


No comments:

Post a Comment