:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, September 2, 2010

teringin nak main

bila lah nak dapat main ni.. asyik tengok orang main je.. ish, korang jangan pikir bukan-bukan tau. aku tengok orang main layang-layang la.. asyik tengok je orang main, bila lah aku nak merasa main layang-layang..

cantik okey, macam-macam jenis dan bentuk ada.. tapi aku paling LIKES so much layang-layang kat bawah ni..

sayup-sayup je kan?? cuba teka antara dua yang mana aku LIKES so much??



of course la yang bentuk love or hati tu.. aku memang suka benda-benda yang bentuk love.. hehe, dalam hati ada taman kot.. tak pun memang aku dah dilahirkan begitu.. haha, poyo kan?? tapi tu boleh ke panggil layang-layang ek??ape-ape je lah.. yang penting tetap cantik di mata hati aku..

p/s : mr driver memang suka bawak aku melepak kat sini.. kalau nampak aku tegurlah ye..heeee..

6 comments:

  1. gambar dekat taman layang2 ke???



    Pssstt : Jom tengok cerita gua buat sempena raya dekat
    SINI

    ReplyDelete
  2. eh, tman layang2 ke name dia??tk tau lak ade name..tp dkt dgn eye on malysia..

    ReplyDelete
  3. dah agak dah ser suka yang bentuk hati tue..almaklumla...dengan buah hati..hehehe..

    lepas ni leh la skodeng ser kat sana..hehe

    ReplyDelete