:: follow me :: tq so much be my follower ::

Saturday, September 4, 2010

selamat hari raya


SeLamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri


untuk semua umat islam seluruh dunia..
mintak ampun jugak dari hujung rambut sampai hujung kaki.. mane tau kot-kot aku ada terkasar bahasa, terkutuk, termaki, semuanye ter lah..ter tu kan maksudya tak sengaja.. hehe..

ini entri auto published.. aku dah kat dalam bas mara liner dah ni.. insyaallah, esok pagi aku akan sampai di kuala terengganu.. doakan aku selamat sampai okey.. rindu family..


jemput datang rumah aku.. dengar cerita, family aku nak buat nasi beriani + sate.. sate memang akan selalu ada every year..

oklah, bye...sayang korang, sayang family aku sume, sayang mr driver jugak.. haha.. blog tak kan di update sampai aku datang melaka balik.. huhu..

7 comments:

  1. Selamat Hari Raya dari Gerrarrd dan keluarga ^_^

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri Ser..

    mintak maap yer kalau ade salah silap.. hee =)

    ReplyDelete
  3. Salam Sarah Sersire

    Selamat Hari Raya, hehe maaf zahir batin
    kalau2 selama kenal ade menyakitkan hati ke, atau pape ekekee

    ReplyDelete
  4. Wah.. senyum simpul dia.. hehe~ Selamat Hari Rayer~ maaf zahir dan batin~ ^_^

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya Ser.. Maaf zahir & Batin..

    ReplyDelete