:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, September 16, 2010

bila nak berubah jadi rajin ni??pening pikir..

selamat pagi.. selamat hari malaysia..
seronok betul cuti-cuti macam ni.. nikmat rasa hidup.. esok kena kerja lagi sehari pastu cuti lagi 2 hari.. ahaks.. bila jumaat je, aku mula lah rasa lambatnya pukul 12.. nak balik rumah.. owh, minggu ni tak ley jumpa mr driver.. dia masih kat kampung, menambahkan berat badan.. hikhik.. takpe, lagi seminggu kita jumpa okey..

tekad aku hari ni, lepas dah sapu-sapu rumah, nak siapkan surat yang en zaman suruh buat.. en zaman tu tuan rumah aku.. esok leh carik orang utem untuk cop mohor.. lepas tu, nak buat kerja-kerja yang tertangguh.. aish, bila lah nak abes kalau tak buat kerja dah lame gile.. okey, dah.. buat kerja..


tengok gambar tu..

1. cik keyyah yang selalu mendapat idea yang datang dengan mencurah-curah macam hujan lebat..

2. aku pulak terhegeh-hegeh macam siput babi..

tapi yang pastinya itu hanyalah lakonan semata-mata.. padahal duk bukak facebook.. apehal aku pakai baju macam nak g kenduri??owh, gambar dah lame.. aku pun dah tak ingat..

2 comments: