:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, September 14, 2010

maafkan saya ye??


awak, saya mintak maaf buat hati awak terluka malam tadi.. saya tak berniat nak sakitkan hati awak.. memang salah saya, abaikan awak selama setengah jam.. lame rupanya saya abaikan awak.. awak coll, tapi awak kena tunggu.. sebab bulat coll saya.. tapi saya tetap tak layan awak coll.. saya ingtkan awak macam sebelum ni... tak kisah sangat.. tapi malam tadi awak cakap hati awak terluka.. saya mintak maaf sangat-sangat.. walaupun malam tadi awak dah maafkan saya.. tapi.. saya tetap rasa bersalah sebab ni kali pertama awak terasa dengan saya.. saya janji lepas ni saya takkan abaikan awak lagi.. saya sayang awak..

(jangan meluat kalau terbaca ayat-ayat cinta yang tangkap leleh ni, hakikat yang korang kena terima bila aku bercinta.. hahaaha)

p/s : sangat susah hati bila buat orang lain terluka..


2 comments:

  1. erkkk aku dah muntahhhhh..xpe aku pun paham orang bercinta ni...uwekkkk muntah lagi hehehe

    ReplyDelete