:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, September 27, 2010

mc

hari ini aku MC..
pagi-pagi tadi nak bangun mandi tiba-tiba pinggang sakit yang amat..
ambik masa yang agak lama untuk bangun dan mandi..
aku tahan sakit tu sampai solat subuh.. dah siap sarung kain baju kurung, terus baring balik..
tak tahan sakit..
mesej kak suzie (cikgu sekolah smasra yang satu-satunya aku tau no phone).. kak suzie cakap mesej @ call pengetua dulu..
okey, dah settle..

pengetua : salam. kalau tak sihat kena amik mc. jaga kesihatan. tq.


okey, kena pergi klinik nampaknya.. tapi takpe, aku nak tido dulu.. hilangkan rasa sakit.. bangun tido dalam jam 9.30... siap-siap aku terus ke klinik.. dr tanya kot-kot kencing aku kotor.. takut aku.. kalau kencing kotor mesti sakit buah pinggang kan?? tapi kencing aku okey je.. alhamdulillah.. dr bagi ubat sakit pinggang dengan ubat sapu.. panas je bila sapu.. and lagi satu dr bagi MC..

p/s : dah telan ubat sakit pinggang tu.. kalau allergic ubat tu, badan akan bengkak.. buat masa sekarang takde pape yang bengkak.. aku memang tak allergic ubat pun selama ni..





2 comments: