:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, July 19, 2010

dah patah..

dah patah dah wiser kat helmet aku.. uwaaa..
takde duit lah nak tukar wiser baru..
aku letak je tape dulu.. harap-harap tahan la sampai dah ade duit.. tak pun tahan sampai bila-bila lah.. bila dah letak tape ni, dah tak leh nak gerak-gerak dah wiser tu.. tutup je muka tu.. beli nasi ayam pun tak bukak helmet, so memang tertutup je lah muka aku...
takde ke yang nak sponsor wiser baru kat aku??
(mintak simpati)

p/s : helmet SGV je pun.. helmet apollo aku kena curik kat pejabat pos.. huh, mencik betul..


22 comments:

  1. jd power rangers r..hehehe..

    ReplyDelete
  2. ser...rm10 inggit jer bende tue..xper nanti aku pos bg alamat...boleh bayar ansuran sehari 10 sen..heheh

    ReplyDelete
  3. si tedi : boleh ke??

    ceritasekupang : yeke??tp seksa bila pkai..

    kapten : leh jgk tu..kn aku bg btul2 alamat ko kena bg btul2 lah..hehe

    ReplyDelete
  4. wiser bru rm10..xpun beli cap ayam punye rm4...

    ReplyDelete
  5. safie : bli cap aym je lah..

    aisumi : ntah..tetiba je..

    mawaddah : kete sape aku nak naik??huhu..money tkde lah..

    ReplyDelete
  6. gua sedekah duit kat nuff..cukup la tuu

    ReplyDelete
  7. sian dia... kemalangan ke awak
    mmg skrg orang rembat je helmet apa2 pun

    ReplyDelete
  8. bkn accident, tk tau la kena ape..tiba2 tgk dh ptah...

    ReplyDelete
  9. g je beli kat kedai ah seng...10hengget je...:)

    ReplyDelete
  10. noraini & sebelas : yup, mmg kena beli baru dh ni..nazak dh tu..

    ReplyDelete
  11. ciannyer..tak cakap awl2..leyh bagi pinjam visor motor polis 2..terbek punya..haha..;)

    naper tak beli len jer..murah jer kan..suh adah beli kan..huhu

    ReplyDelete
  12. fazrul : suh adah??hehe..tlong r pjuk adah blikn..hehe

    ReplyDelete
  13. wahahaha...ehem2..pjuk adah beli ye...:p ser x pandai pujuk...kikiki...tunggu duit nuff dulu sampai ser..hehe...aku derma kt sini 20 sen dulu...kumpul2 kasi bnyk...hahaha

    ReplyDelete