:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, July 12, 2010

menunggu si comel yang akan melihat dunia..

salam.. selamat pagi semua...
sepanyol menang ek?? pagi ni baru tau resultnya..
pagi ni jugak, kakak sulung aku yang aku panggil kak long akan operate.. abang long mesej tadi cakap dalam pukul 10 pagi.. so, aku doakan semuanya berjalan dengan lancar dan semua akan baik-baik saja.. insyaallah, ni anak ke 5 diorang dan anak buah yang ke 10 untuk aku..

anak kak long aku.. tapi gambar ngoh sangat takde dengan aku, sebab dia tak suka bergambar.. ngoh adalah yang pakai baju oren.. insyaalah, jap lagi bertambah lah lagi seorang.. girl @ boy?? tak tau pun..

anak kak ngah aku.. yeah, adam memang suka bergaya.. nak jadi model ke??


anak abang di aku.. dia adalah seorang saja.. hehe.. lum ada adik beradik yang lain..

i like budak kecik.. bertambah lah duit raya nak bagi tahun ni.. hehe... rm5 sorang pun dah cukup, asalkan bagi.. walaupun belum kerja lagi, aku tetap nak bagi.. seronok tengok diorang beratur panjang nak bersalam sebab nak duit raya.. hehe, budak kecik kan??


p/s : kawan-kawan, tolong doakan untuk kak long aku jugak okey...

7 comments:

  1. murah rezeki sarah bagi diorang duit raye...

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat orang baru..:D

    ReplyDelete
  3. comel sumenya...
    sonok ngn budak kecik2 nih..

    ReplyDelete
  4. zaidah : suke tgk diorang hepi..

    syikin : sbar tau kin, usaha lbih skit..

    oya : tau tkpe, mmg seronok mlayan diorang..

    ReplyDelete
  5. si tedi : alhamdulillah, baby gurl..

    ReplyDelete
  6. nak beratur gak nak mitak duit raya...hehehe...

    tahniah sebab dapat anak buah baru...bertambah besarlah famili mu..

    ReplyDelete