:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, July 1, 2010

terkejut dan kawin

apa kaitan terkejut-terkejut dengan kawin ek?? sampai sekarang aku tak faham lah..aiyookk..dan komen last sekali itu membuatkan aku teruja, mana taknya kan satu-satu nya abang aku..sekali suruh aku kawin cepat-cepat...hehehe..nak tak ser?? nak nak..kegatalan terserlah..

sebenarnya status aku tu takde kaitan pun dengan kawin..tapi sekarang ni, memang aku selalu sangat lah terkejut..orang tegur pun dah tersentak gila-gila punya..nak-nak sekarang ni banyak betul lipas lah, musim lipas ke??sekali lipas terbang, aku menjerit..lepas tu, dah takde lipas terbang aku terbayang lipas tu terbang jugak..terkejut lagi..bawak motor, terkejut dengan kereta kat belakang..bahaya betul..lepas accident hari tu, buatkan aku jadi macam ni..agaknya kalau cerita kat mak aku ni, mau kena hantar pergi jumpa mok de nik lagi..

9 comments:

  1. itu maknanyer ade orang suka ngan sarah....kot2 ade yang skodeng kot..

    ReplyDelete
  2. hoho...kena kuatkan semangat balik la tu..

    ReplyDelete
  3. zaidah : ade ek yg skodeng..

    oya : yup..peant tul..

    cik aida : yezza..kuatkn semanagt..

    telor : tgk je, tk pyh skodeng..

    ReplyDelete
  4. kalau orang tua..mau die suh mandi bunga tu..

    ReplyDelete
  5. selalu terkejut dan berdebar-debar tanda awak banyak angin hehe

    ReplyDelete
  6. bahaya ni sebab asyik terkejut2 je...

    ReplyDelete
  7. mrs jamal : nk kena mndi bunga kot..

    syafrizal : pandai lah awk..mcm doktor..

    mawaddah : tau tkpe..trkejut dgn lembu lame gile berdebar..

    ReplyDelete