:: follow me :: tq so much be my follower ::

Friday, July 23, 2010

terjumpa hutan rekreasi paya bakau

weekend hari tu berjalan sampai ke negeri sembilan(gila simpan entri ni dah dekat seminggu), cehh.. port dickson je pun or lebih glamour dipanggil PD... saje pusing-pusing menghabiskan minyak yang baru naik 5 sen tu..balik dari PD tu, nampak ada satu hutan rekreasi ni.. aku lupa dah nama dia.. betul-betul kat sempadan melaka/negeri sembilan...

apa orang panggil ni?? aku tak tau...tapi yang pasti nya boleh jalan-jalan atas ni sambil menikmati keindahan alam.. tenang je kat sini..ada ikan belacak je kat dalam paya bakau ni..

seronok bergambar kat sini.. seronok kan?haruslah ada gambar aku kan?hehehe.. banyak betul aku posing kat sini, sebab jarang dapat datang tempat macam ni.. nasib baik ada orang nak bawak..

dah kena patah balik.. pendek je rupanya tempat jalan kaki ni.. tak puas berjalan, dah kena patah balik.. dari hujung ke hujung.. siap ada hostel kat depan.. tak tau untuk apa..

ni pose paling maut kot.. bergambar dengan kereta mr.driver aku je lah.. hahaha.. pose ni aku buat setelah dipaksa oleh mr..driver aku.. nampak sangat statement salah kan?? haha,pose sendiri sambil dibantu oleh mr.driver lah..

p/s : kereta awak nampk cantik walaupun dah lama tak basuh kan??hehe..sebab hujan je manjang..



6 comments:

  1. wah..jauh nye cik sersire ni berjalan...=).
    almaklum la dh ade mr. driver..huhu..

    ReplyDelete