:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, July 21, 2010

senyumlah selagi termampu..


mood untuk ke lab sudah takde lagi dah...
isnin... tak pergi lab pun..
selasa...tak pergi lab jugak..
rabu.. tak tau nak pergi ke tak..
sebabnya, malam maybe ada discussion dengan en duen..
khamis & jumaat??
duk rumah je lah..sebenarnya, study kat rumah lagi best lah...
minggu ni aku sangatlah rajin belajar di rumah..
alhamdulillah..
mengejar masa yang sangat-sangat cemburu dengan aku??
apehal kau cemburu sangat??
aku takde pun ngorat balak kau...
hehe..


senyumlah selagi kau berdaya SER..
walau perit macam mana pun kehidupan aku..
terpaksa aku tabahkan hati..

" hadapi dengan senyuman, semua yang terjadi biar terjadi"
"hadapi dengan tenang jiwa, semua kan baik-baik saja"

(◕‿◕❀)(◡‿◡❀)


12 comments:

  1. wa so rajin ye..good..
    hehe telor pon ngn senyum je ni hehee

    ReplyDelete
  2. wehuu..
    rajinnya study di umah.. hihih.....

    a ah, senyuman adalah penawar segalanya.. n yg pntg, awet muda!
    hihi

    ReplyDelete
  3. telor : kena rjin dh..

    kak zaidah : ye kak..kena slalu snyum..

    adreynieelisya : yezza, awet muda..

    ReplyDelete
  4. malam ni maybe x jd kot..nti aku inform lg..wife duen ade kat cni nie..

    ReplyDelete
  5. lagu sodap tuh...smile always ya..

    ReplyDelete
  6. awak memang kena rajin senyum hehe

    ReplyDelete