:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, May 2, 2012

ade jugak ke pembawakan nak nikah?

ade?? yang aku pernah dengar pembawakan anak..
tu sume idea bakal suami tercinta la tuh.. entah lah, sejak dua menjak nak melangkah ke alam baru ni, aku selalu jugak selsema + sakit tekak... jadi biaselah pasangan bercinta kan?? mestilah semua nak cakap..

" selsema lah bang... "
" sakit tekak la bang..."

dan he advice

" kena minum air banyak-banyak... "
" kena minum air suam... "
" kena cukup rehat.. "

okey.. dan dia cakap.. maybe pembawakan nak nikah kot.. aishhh.. macam-macam kan??

okey kejap.. nak tambah yang takde kaitan dengan cerita di atas..

terharu bila dia cakap..

" ma selalu cakap kat abang, abang lebih suka jaga hati orang lain daripada jaga hati sendiri... macam arwah abah... "

touching kejap... memang dia suke menjaga hati aku dari hati dia.. aku?? dua-dua hati aku jaga tau... 

No comments:

Post a Comment