:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, May 24, 2012

gelap tapi bukan hitam

salam khamis.. amacam?? kuning tak aku semalam?? ahaha..aku sebenarnya tak suka warna kuning.. sebab macam tak cantik aku pakai.. sebab kulit aku gelap kot, bukan hitam tau..hehehe...

semalam pagi-pagi je turun dari rumah tingkat atas tu ade lah budak 2 3 orang kat bawah.. budak sekolah.. tiba-tiba tegur aku..

budak : kak, BERSIH 4.0 ke??

aku malas nak layan..buat tak tau menonong je pergi kerja.. hehehe...


work station.. semalam clear sikit tempat. hari ni penuh meja.. argh..



 pose manja gitu.. untuk bakal suami maybe..kuang kuang..

bakal suami selalu je baca blog aku ni.. hehehe.. thank u yerk.. izinkan bakal isteri mu ini berblog.. sebab ade setengah lelaki tak suke bila awek die berblog or cerita tentang diri sendiri or ape2 je lah.. bagi aku, bila tulis blog ni, ade tempat untuk kita mencurahkan perasaan.. walaupun takde orang baca.. dan boleh jadikan kenangan terindah dalam hidup kita.. 

p/s : tiba-tiba rasa cantik je gambar dua-dua kat atas tu..hahaha.. boleh macam tu?? matilah duk puji diri sendiri..







1 comment:

  1. asal kuning je, bersih. huhu.

    comel je pakai kuning :)

    ReplyDelete