:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, May 29, 2012

tinggal sebulan je lagi..

salam selasa yang mendung.. best je mendung-mendung macam ni..
sebulan je lagi... tak sabar nak balik kampung.. harap-harap dah boleh kemas bilik pengantin.. dah boleh beli beli perabot.. dah boleh cat.. harap-harap berbaloi aku ambik cuti .. rabu baru kerja balik.. best2.. nak siap tulis senarai tetamu.. nak pergi kedai borong, beli gula-gula.. ke awal sangat ek??

kad kawin dah siap print, dah siap masukkan dalam sampul.. thank you ma,kakak-kakak, abang-abang and adik aku.. tak lupa darwish.. tolong buang sampah.. hehe..



serba sederhana.. aku kan pengantin bajet ciput.. haruslah bajet-bajet buat kad.. hehe..


family aku cakap comel jer.. (nak ambik hati kot)
ade orang cakap macam kad hari jadi.. ( tak kisah lah)
future MIL cakap tak colourful.. ( no komen)

ermm...apa-apa pun orang cakap aku terima je.. sebab tu je yang aku mampu buat.. aku rasa orang tak kan simpan punya kad ni.. maybe simpan la dalam sebulan paling lama, lepas tu masuk tong la jawabnya.. kalau ada yang simpan, memang tabik spring..


2 comments: