:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, May 22, 2012

yeah..akhirnya aku sihat..

baru balik dari klinik kesihatan..
stress rasa bila pergi pukul 7.30 pagi, pukul 12 tengahari baru boleh balik.. punyelah ramai yang menunggu untuk ambik darah.. nurse yang bertugas hanya seorang.. bukan saja patient dari klinik pesakit luar yang nak ambik darah tetapi juga dari klinik kesihatan ibu mengandung.. adoii.. nak pengsan aku.. nasib baik result aku okey..

aku punye MCH kali ni 27.7... dan memang bebas dari talesemia..
aku punye HB pulak 13.3.. dan memang normal..

doktor cakap sebab MCH aku kurang sebulan yang lepas disebabkan oleh kekurangan zat besi.. hehehe.. tapi hb aku normal masa tu.. tu yang kena ambik darah lagi sekali hari ni.. dahlah urat tak nampak.. nurse main cucuk je, nasib baik kena.. dan aku rasa lega sangat-sangat bila dah tak saspek talesemia lagi.. syukur Ya Allah..

p/s : dah beli beg untuk hantaran.. sangat puas hati..thanks bang.. kasut takde saiz pulak.. kena pergi lain kali.




No comments:

Post a Comment