:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, May 30, 2012

mas kawin

salam rabu..
sempat lagi update sebelum lunch hour or rehat sejam or lebih maybe..
mas kawin?? ehem.. mengikut kak long, kak ngah dan abang aku yang kawin before this.. mas kawin adalah ada k di belakang.. aku tak faham jugak kenapa kat terengganu macam tu.. means kitorang takde wang belanja kot.. macam tu lah gayanya..kalau negeri lain dia dah ade berapa nilainya kan.. jap aku google..okey, 

KEDAH, TERENGGANU, KELANTAN & PERLIS TIDAK DITETAPKAN

oo..patutlah..

tapi best jugak.. bila dah nama mas kawin, semuanya adalah hak isteri.. haha.. tamak pulak rasa.. betul dah rasanya pemahaman aku ni... kalau dia izinkan suami guna boleh la kot.. kalau salah sory yerk.. macam aku, sampai pejabat agama baru duk sibuk-sibuk tulis mas kawin berapa.. sebab nak confirm face to face dengan tuan punya yang nak bagi tuh.. kan tertulis banyak sangat pulak kan.. hahaha.. apa-apa pun thank you bang.. its enough for me.. dah cukup banyak tu..

p/s : masih banyak yang perlu disiapkan..arghhh.. weekend ni kena keluar lagi lah..


No comments:

Post a Comment