:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, May 20, 2012

dah setel untuk acara batal air sembahyang

salam ahad.. 
semalam keluar dengan bakal mak mertua dan bakal suami hunting for gelang tangan untuk acara batal air sembahyang.. kitorang beli kat pasar kedai payang je.. kebetulan mak cik tukang jual emas tu sepupu pada bakal ayah mertua aku.. jadi bolehla countim sikit kan?? hehehe.. dapatlah diskaun sedikit sebanyak..

puas hati dengan gelang yang aku pilih semalam.. senang je, cakap je bajet berapa nanti mak cik tukang jual emas tu carikan.. aku pilih yang kecil tapi padat.. tak nak lah pakai yang besar-besar, malu den.. macam mak datin pulak.. tapi yang padat itu lagi mahal..ahaks..

esok, bakal suami datang paka.. terus fetch aku kat tempat kerja dan akan berdesup ke mesra mall.. oopss, sebelum tu aku dah request kat bakal suami nak makan nasi kukus kerteh.. walllah, sangat shedap itu ayam.. baru sekali aku makan, terus teringat-ingat je.. nak pergi sendiri tak best.. kena bakal suami bawak kan dan bayarkan sekali..hehehe..

selasa ada appoinment lagi sekali.. minggu lepas dr takde.. harap-harap selasa ni dr ade lah.. kalau tak, malas dah nak pergi.. malu den mintak keluar setiap minggu dengan bos.. 

p/s : tenang rasa duk dalam bilik ni.. takde orang kacau..sebab budak-budak tengah exam..

No comments:

Post a Comment