:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, April 25, 2010

bukan cinta biasa

tajuk haruslah hot and sexy okey...
ini kisah cinta yang dah bertahun2 berlalu tapi.....


ish..pagi semalam aku ada janji temu dengan sarim..janji temu ok??bukan dating..awal2 pagi lagi aku dah bersiram(perasan jadi puteri raja dari kayangan jap)..di pendekkan cerita....sampailah kat satu kedai ni..kat area gangsa..then aku n sarim teruskanlah misi kami..waa,misi tak tahan..tapi yang tak best nya misi aku terbantut seminit sebab aku kena contact my ex bf..huh..menggugat keimanan aku betul..terpaksa ok..aku pun tekan number yang ada kat dalam otak aku ni..risau jugak kot2 tunang dia yang angkat..rupanya tak, yess..aku berjaya mendengar suara itu..rindu jugak nak dengar suara yang pernah membahagiakan hidup aku ..sila jangan menyampah, aku melawak je tu..aku tak rindu dia lah..padahal rindu sangat2 lagi..eh,tak..aku tak rindu..

aku ingatkan bila aku perkanalkan diri, dia marah2 aku..tapi tak..keluarlah ayat-ayat manis yang pernah menggegarkan jiwa aku dulu..cheewwwwaaaahhhh ser..jangan nak jiwang2 la...haha..takde2..tu je aku nak cerita sebenarnya..lepas tu, dia mesej2 aku pulak lah..macam dolu-dolu punya cerita cinta

okeh..aku dan dia hanya kawan biasa..sebab dia dah nak kawin pun..sedih ke??tak lah..hepi sangat sampai keluar air mata darah ni..nak jugak tempek gambar dia..tapi dah takde kot..padahal ada lagi dalam satu cd kat lab..( bukan untuk tatapan umum k, 18SX + 18SG) kebetulan aku burn gambar tu..tak salah rasanya..juz kenangan terindah dan tertakindah..


WISH U HEPI DENGAN INSAN YANG BERNAMA (tajuk lagu Jamal Abdillah)


(sambung ayat pertama kat ats).... aku dah lupa dah..aku jadi kawan dia, dia jadi kawan aku..walaupun dia sangatlah tak berhati perut, tapi dia tak lah seteruk yang selepas dia..haha..

3 comments:

  1. azuraaaaa.......
    jgn marah ser..he3

    ReplyDelete
  2. Itule kenangan mengusik jiwa......

    ReplyDelete
  3. sob..sob.. xpe. tbah! prince charmig pasti mncul suatu hri nanti :p

    ReplyDelete