:: follow me :: tq so much be my follower ::

Friday, April 16, 2010

motor + discussion

akhirnya aku tukar jugak minyak hitam motor aku ni..lama giler dah tak tukar weih..last skali tahun lepas tak silap aku..bulan 8 kot..gila bawak motor tapi tak jaga..nasib baik motor aku tak bagi aku masalah..tadi pagi sebelum datang lab aku sempatlah singgah kejap, tukar minyak hitam + filter + isi angin sekali..aku memang isi angin motor kat kedai motor pun.tak reti nak isi sendiri, nanti pancit terus...takde lah mahal sangat, minyak hitam RM 12 + filter RM6..isi angin free je la..

kul 10 pg ada discussion, tapi sempat je aku nak g kedai motor..hehhe..and aku sampai lab dalam pukul 10 pg..tepat2 kn??pandai tak aku memecut dengan tak laju nya??ehehe..sampai je lab, ON pc n duduk kejap, duen ajak aku n adah turun cafe..bermulalah discussion dengan duen..owh sebelum bermula, order minum and ambik kuih dulu..tapi dua2 orang tak bawak purse, lupa sebenarnya..SERIUS lupa kan adah?nasib baik duen belanja..heehe..

kagum betul aku bila berdiskusi dengan duen..macam2 benda dia tau..sape yang cipta equation pun dia tau..bila lah aku nak jadi macam duen ni..aishh..petang ni ade discussion lagi tapi aku tak prepare pun lagi..ok lah, nak study ape yang patut..


~~kena terus bermain dengan Mat Labi la lepas ni~~


No comments:

Post a Comment