:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, April 7, 2010

hadapi dengan senyuman

hoh..
npe mengeluh pulak ser??kenapa??adeish..
aku terpikir macam mana nak jaga si dia kalau dia dah kembali ke pangkuan aku nanti??
owh... aku tak pernah jaga si dia sorang2 aku..mesti ada jugak yang akan backup2 sikit2 sebelum ni..
tapi lepas ni, semua aku kena jaga sorang2..nak mengadu kat sapa lagi ye??apelah nasib aku lepas ni??


aku yang sangat comel gemoook

aku harap semua kan baik2 sahaja.."hadapi dengan senyuman"..teringat satu lagu yang kawan aku bagi, siti hajar..dia cakap kalau dia sedih, dia akan dengar lagu ni..lagu "hadapi dengan senyuman"..tq cik hajar..walaupun aku tak pernah jumpa dia depan2 tapi aku boleh berkongsi rasa dengan dia..kita jumpa dekat facebook dengan ym je kn..tapi time kasih banyak2 tau..

walau susah mana pun, kena always smile okey..senyum tu kan satu sedekah...

No comments:

Post a Comment